orka rubrik :o

alltså seriöst förlåt för att jag typ aldrig skriver, ska bli bättre på det från och med nu! Men det har hänt så jeffla mycket i mitt liv.. Iaf vad ska jag berätta , min älskling och syster är ju hemma igen från Brazil helt awsuuume :DDD min svåger åkte tbx för att fixa för att kunna sluta jobba och sånt.

Iallafall firade jul med min awsuume family , sen var min kusins tjej där och även min systerdotters bror och hans tjej :D det var skit myyys. Tomten kom ju oxå såklart :) Men det var bara vovvarna och älskade Amelie som fick paket men det gör inget :D

Sen på nyår drog jag och några andra på fest nånstans i Tyresö långt bort i ingenstans :) Det var niice asso :)

förutom det så har jag varit me Amelie mycket, hon ska snart bo här oxå då ska vi göra massa skojjs :)
Sedan har jag sökt vikarie jobb på ett dagis :) Annars rullar livet på som vanligt.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0