eriksdalsbadet me älskling :D

hallojj:D Idag var jag i eriksdalsbadet me Amelie :D Först åt vi lunch sen så åkte vi till skanstull och gick till badet! Det var faktiskt myysigt speciellt i bubbelpoolen det var så varmt vatten i jämförelse me vanliga poolen xD.

Iallafall när vi badat klart så gick vi och bytte om, vi åt lite mellis oxå i bastun typ haha :D . Sen så gick vi till ringen och så köpte jag lite potatis.

När vi skulle åka till odenplan somnade Amelie i mitt knä, men jag hade tur för Melinda stod och väntade på oss specis när vi gick av så jag slapp bära min tunga väska :)

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller år.. känns overkligt eller vad man ska säga ..

ajaa imorgon blir det bobybike/core :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0