..

halloooj, lagom arg nu... på en viss person :@ .. Det kokar i mig och tårarna vill bah komma :/.Hatar henne för hon fööörstör allting fuuck yooou äckeel, inga namn nämns..

för övrigt lyssnar på finsk musik just nu, den var bra iaf den jag hittade. På söndag fyller jag år, då bli d jag och familjen som ska ut på resturang utom pappa... och familjen på pappa sida.. Utan det bli familjen på mammas sida :)<3 . Iförsig finns det några få på pappa sida som jag tycker mkt om spec min kusin emma :) .
Men pappa kan dra från mitt liv helt ärligt asso.

Nog pratat om honom.. Imorgon ska jag ha exell 4 timmar och infomation&layout 2 timmar men neejj fi** datorerna har fel i systemeg så får vänta en jäffla vecka igen. Blir trött på skiten :@

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0