saaaaaaaaaknar

asso saknaden blir bara större för varje dag som går. Ni fattar verkligen inte hur svårt det är för. Kärlek suger k*k just nu. Fattar inte vrf den där jävla idioten kunde förstöra det han och jag hade tsm! Fyfan vad jag hatar henne för det! Men kärlek är inget som längre finns. Jag fick kärleken jag behövde från världens bästa! Men allting gick så fel. Jag fattar inte hur jag står ut me mig själv. Det var ju du som fick mig att le , det var ju du som fick mig att andas. Jag saknar dig så jeffla mkt, dina andetag , din närhet hela du! Det var så länge sen jag fick hålla om dig och som jag kunde kalla dig för min! Men jag vill ha tillbaks dessa tider, då allt var en dröm för bra för att vara sann, men drömen förvandlades till ett jävla helvete ! Jag älskar dig och kommer alltid göra det Cribbah! Du gav mig allt jag behövde och lite till. Men jag kommer fan aldrig glömma dig för du är mitt allt och du är min dröm kille. Vi hade planerat allting , hund, barn, giftemål, omg varje morgon när jag vakna och du låg bredvid mig , världens finaste. När våra läppar mötas första gången, trodde inte det var sant. Sen när vi var med varandra i en hel månad, den längsta tiden jag varit me nån utanför familjen! Den bästa tiden i mitt liv! Snälla kom tillbaka till mig, berätta för mig att du känner samma som jag känner för dig. Det skulle göra mig till världens lyckligaste!
Jag hatar att det blev så här, jag är så jeffla ledsen för det! Förlåt mig :'/ . Men det var inte bara mitt fel.. intill you come back I CANT breth (stavning) :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0