heelgen,

hallojj, Har inte orkat skriva så mycket på sista tiden. Men iallafall jag lever!I torsdags kom min älskade syster och hämta min älskade systerdotter :( buuuhuuu! Så det blev tomt här hemma!

Sen på fredagen så gjorde jag inte så mycket, köpte några cider i systemet för första gången :) Var ganska nervös och det blev lite knäppt allting haha! Men det var roligt ändå!
Sen på kvällen så kom Jojjo, Tipi och Angelika hit, det var kul. Vi lyssna på Miley Cyrus- Can't be tamed skivan :) så otroligt obeskrivligt jeffla bra!!!!! :D Den lyssna jag och Ami på massa när hon var här , så söööt när hon dansar och försöker sjunga me :')

Iaf igår gjorde inte mycket, såg i taket lyser stjärnorna, sorglig men bra! En scen är väldigt pinsam , annars är det är mkt bra film :) Såg den första gången me exet och lillasyster Aleks 2009, mitt ex tyckte den sög, men det tkr han typ om alla komedier -.- eller drama komedier haha!
Sen så bakade jag oxå igår, baugetter :) Jätte goda blev dom ;-) !

Ajjjaa nu ska jag se Hannah Montana The movie, säg vaf*n ni vill om det , men Miley är AWESUME :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0