Dag 03 - Mina syskon

Okej då ska jag berätta lite om mina älskade syskon :) . Jag börjar med det äldsta :)

Cecilia- Föddes 1980 , och är en grymt underbar syster. Hon ställer upp för mig när jag än behöver henne. Hon är något som varit min förebild sen jag var liten. Jag tyckte verkligen det var kul att "skryta" om mina två systrar när jag var mindre.
Cecilia är nu gift sedan 2007 med Cleas , som är en jätte sjyst kille , eller man xD .. Han är också någon som jag kan lära mig mycket av. Han e rolig och snäll :) Han har en kokbok där min syster i med i som heter förför :)
Jag älskar Cilli <3 :)
________________________________________________________________________________________
Melinda- Föddes 1980, min mamma blev gravid med Melinda när Cecilia var 4 månader. Hon är det där lilla mirakelbarnet, en av oss 3 tjejer och hade inte Cecilia sovit HELA natten (24.00-07.00 ungefär) från att dom kom hem från BB hade kanske dom inte behållit Melinda. Så jag e väldigt tacksam för det. Maj-2007 , föddes Melindas lilla dotter Amelie, någon jag älskar så mkt att jag inte kan säga med ord. Min lilla lycka asso.. Min lilla älskling. Men Melinda jag älskar dig jätte mkt det vet du :) :* Ströt alltid om dig som liten xD Melinda är gift med Mario sedan 2008. Han är grymt snäll och rolig och ställer alltid upp. Han har även en son som bor i Ryssland :) Alltså Amelies storebror, han heter oxå Mario och kommer hit till jul :)

___________________________________________________________________________________________

Adam född 1989. Min enda bror , en ganska jobbig men rolig prick. Någon jag älskar även om det är mycket hatkärlek. Han har flyttat hemifrån och det känns TOMT :( ... HAn bor nu på östermalm i närheter av Cecilia och Cleas :) Aja har inte mkt mer att skriva :)

 

Nu kommer mina andra syskon som inte har samma päron som mig x)

Alexandra - Du är underbar, älskvärd och det bästa som hänt. Du är obeskrivlig precis som nån annan som betyder sjukt mkt för mig. Jag älskar dig mest i hela världen gumman <3 E så glad för alla minnen, telefonsamtal och allt vi har <33

Barham- Du är en grymt snäll person. Känner dig inte jätte bra men iaf älskar dig lillebror :* du betyder ;) <3

Cribbah- även du får vara me här :) Du betyder för mig och vi har något speciellt :) Älskar dig :*

Alex- Du är grymt snäll och söt person, saknar dig vi har inte träffats på skiit länge och har dålig kontakt :( det är skiit synd asso :(

Samira- DU är sjukt snäll och söt , är glad att du som är en av albybarnen jag känner :D haha älskar alby :) Du betyder även om vi inte ses så ofta :)

Sandra- Känner dig inte så bra, träffa dig me samira i somras, du är snäll och rolig även om vi inte snacka mkt alls.


Kommentarer
Postat av: elin

sv: Ahh grät också, speciellt när Miley grät då kunde jag inte stoppa tårarna :p

2010-12-13 @ 20:25:29
URL: http://mileycyruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0