plugg, plugg , plugg ...

Tjatja! Har inte skrivigt på jätte länge I NOW ! Jag kan börja med att säga att lovet blev det SÄMSTA! Asso det var jätte bra i Norrland, men det var nånting som döljdes av en viss person! Jag tänker inte nämna namn! Men när jag kom hem berätta jag vad jag sett och h*n neka allt! Hela grejen sluta med att h*n ännu en gång förstörde våran vänskap , eller kan jag ens kalla det vänskap? Jag trodde h*n var en riktig vän , men det visade sig vara fel.. Jag vill inte gå in på allt här med jag blev rejält sårad. Nu efteråt fattar jag inte vrf jag ens gick på detta. Asso jag trodde inte det skulle bli såhär, men ibland har man väldigt fel..! Ledsen men du sabba allt du är ute ur mitt liv nu, du vet nog vem du är. Det jag fick veta körde över mitt liv. Jag blev helt knäckt , h*n sa det är upp till dig, och jag vill inte vara ett hinder , men samtidigt om du gör det andra valet så sabbar du allt och jag e inte längre din vän. Men gjorde tvärtom ! Sen i tordags har jag umgåtts med Tipi, Nettan och Holger. I fredags var jag, Nettan och Holger på fest hos min kusin Sandra :-) . Hon fyllde år i söndags, så grattis lillakusin på 17 årsdagen (i efterskott) ! Fast å andra sidan har jag redan sagt grattis två gånger på rätt dag :-) . I torsdags så spela jag och tvillingarna(tipi och nettan) plump, och i fredags förutom festen spelade vi tecknet/4mannakotte =) . Då var jag på lag me tipi :-D . Sen sov jag över hos tvillingarna och i lördags så åkte vi hem till mig och lagade middag :-) Det var super gott (: Då spelade vi casona och plump och senare när holger(min kusin) kom så spelade vi tecknet och då var jag och nettan på lag :-D vi ägde haha för vi vann :-D Sen gick vi in på mitt rum och holger somnade så jag och tipi sov i mamma säng(som inte sov hemma) och nettan sov i min brors rum(som flyttat hemifrån) vi lottade faktiskt :-P ! Sen på söndag gjorde vi inte spec mkt ! Både tvilllingarna och holger gick härifrån på förmiddagen ! Jag kom inte direkt ihåg vad jag gjorde :-O . Sen i måndags så hade vi psykologi HATAR , svenska och fritidens betydelse.. efter det så gick jag och thesso hem :-) I går så tog jag bussen till skolan mötte thesso hade historia ! Sen mådde båda vi skit dåligt så vi gick hem! Jag var svin färdig + mensvärk och thesso hade oxå en jä*la mensvärk :-( Så jag kom hem vid 12 och solade tills kl 4. Kunde inte göra så mkt annat ! Senare på kvällen så var jag ute en tag efter att jag duschat , mådde inte alls bra.. sen vid 10 gick jag in för att sova men somnade först vid 12... I morse när jag vakna vid 7 mådde jag jätte dåligt och tänkte stanna hemma .. men thesso fick mej att komma. Vi hade först klassråd som vi skulle ha kl 8 vilken vi inte visste.. men iaf sen så hade vi Erik. kl 10 så hade vi projket arbete och vi skickade ett mejl angående det , sen så plugga vi till nationella imorgon och sånt..
Vi gick från skolan typ halv 4 och var hemma runt 4 tiden :-) Jag fortsatte med nationella i svenska och sen så ringde jag min syster Melinda angående studentskivan.. såklart var det min älskade lilla corazon som var i telen när min syster ringde :-D ungefär såhär var samtalet.. assoe på ett ungefär :-)

Ami- Hej Tia
Jag- Hej Ami vad gör du?
Ami- Eh eh jag lägger puzzel
Jag- Aha, har du varit på dagis idag?
Ami- Ja
Jag- Aha
Ami- Hejdå tia
Melinda- Hej
Jag-Hej , var det Ami som ringde eller?
Melinda- Nej , jag såg att du hade ringt så jag tryckte på ringa upp åt henne
Jag- Okej, aa men du hade ringt
Melinda- Aa cecilia sa att det var något om student skivan
Jag- jaa det behövs mer folk
Melinda- Vilken dag är det?
Jag- den 27 april om två veckor alltså
Melinda- Okej , men jag kommer då jag slutar 8, vart är det nånstans
Jag- Lejonbacken på djurgården
Melinda- Okej, men en annan sak, kan du vara barnvakt nästa tisdag , för Mario jobbar
Jag- Ja det borde gå bra
Melinda- Vad bra , men nu måste jag fortsätta här
jag- Okej får jag säga hejdå till Ami
Melinda- Aa vänta
Ami- Hejdå
Jag- Amelie , jag älskar dig hejdå
Ami- Aaaa
Melinda- Mario hälsar pusspuss
Jag- aa okej pusshej





avslutar inägget med :
anonym kommentar:
hannah montana/miley curys e bäst men inte jonas brothers
så det skulle vara finnare om du tog bort bilden med de för de suger kkkkkkkkuuuuuuuuuuuukkkkkk

svar: Okej , Kul att du oxå gillar Miley Cyrus/hannah montana! Tråkigt att du inte gillar JB!
Tyvärr tycker jag mkt om deras musik så jag kommer inte ta åt mig av vad du tycker om dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0