100419

Dagen började med två muntliga prov. Det gick helt okej.. men kunde gjort mycket bättre ifrån mej asso.. Sen efter lunchen så hade vi fritdiens betydelse då vi inte hade redovisning utan vi skulle besätmma lekar till 5:te klassarna på vikingaskolan.. :-) Gick väl sådär.. sen efter typ en timme så promenara jag och Thessssooouw hem :-) Vi hade sjukt kul som vanligt :-D Älskar dessa underbara promenader asso.. Och jaa jag kom hem typ kl 2 och snart kommer nettan hit :-) och vi ska även träffa Tipilipan :-) . Sen har jag inte gjort nåt mer idag direkt.Igår hade jag typ skiiit tråkigt, kollade lite på Hannah Montana , sen ringde jag Alexandra och snacka mee henne ganska länge :-) Så det var kul haha ska nog vara me henne i helgen tror jag :-) !

Min vecka
måndag- tipi / nettan
tisdag - Åka till min älskling Amelie :-)
onsdag - plugga
torsdag - jogga med ngn
fredag  - festa :-)


Bjuder på denna (a)


Nettan , <3


tipilippan , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0