veckan som varit.. :)

Saaaknar dej Thesso :( <3
____________________________________________________________________________

lördag 28/8.

Hade som sagt kräftskiva, det blev galet :D vi var 6 personer och 4 glas gick i kras HAHAHA flera än på midsommar då vi var 36 personer ett småbarn och 2 hundar xD Chilenska spelet maricon på kvällen :DD kom 2 :) eller det blev 2 ettor men iaf , jag ägde :D Sprang med Casper (hund) på morgonen typ 3,5 km :D

söndag 29/8
städa lite kollade på tv me carro , therese , adam och jocke. Sen drog vi hem till Vendelsö :)

måndag 30/8
engelska 13:40-16:00 skojjigt vare väl :) Går väldigt bra just nu :D Innan detta gjord ejag inte spec mkt och efter inte heller ngt spec , kommer inte ihåg iaf , förresten saknar min ÄLSKLING fett mkt :( <3

Tisdag 31/8 very spec day.
Idag var det 15 MÅNADER sedan jag träffade min knasiga chilenare för första gången =) Det bästa som hänt mej faktiskt, älskar er mer än ord kan säga, <33333333
Hade engelska 13:40-16:00 , sen hem tog det lugnt och så :)

Onsdag 1/9 (Very spec daay to :/)
Var på blodprov i sjukhuset , mötte mamma men innnan det sa jag hej till pappa som jobbar där jag tog blodprov. Gjorde inte ont men efter så kände jag mig lite yr och det värkte i armen :(
På kvällen åt jag och mamma på grekisk restrang MUMS vi tog sovlaki och tzaztiski såklart :D Med dom godaste potatis skivorna jag ÄTIT :D och sen var det grekisk sallad TACK mamma :)
Går inte in på varför jag tog blodprov med det har sina anledningar ... :'(

Men stort tack Cribbah och Cecilia sis för att jag kunde messa mer er innan. Älskar er :* <3

Tordag 2/9
Idag var jag ledig samma som igår (onsdag) tog det bah lugnt. Gick på dans i ungdomens hus på kvällen :) Det var rätt kul faktiskt :)

Fredag 3/9
Engelska igen :) 11:00-13:10 , mötte Veronica , sjysst tjej asso :) Hade lektion som var väldigt rolig :) Veronica bjöd på en cola TACK :'D
Åkte till handen och köpte present till Johanna tills imorgon :) Åt på tacobar , åkte hem åt lax med potatis..
Såg på föräldrarfällan och snackade med MIN lillasyster några timmar :'D

                              Bilderna får tala för sig själva xD en bild säger MER än TUSEN ord :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

hahaha varsego för colan! ;p

2010-09-14 @ 01:39:06
URL: http://taggaidiot.blogg.se/
Postat av: manda ofc :D

tack så mkt :DDD

2010-09-14 @ 15:00:15
URL: http://baraenmandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0