några av mina ögonstenar :') <3


Älskling, asso saknar dig mest i hela världen :'(
Det gör verkligen ont i hela mig :(
Kom hem nu älskade hjärta.
Tia saknar sig ofattbart.
Du är bland det bästa som hänt mig min ängel :* <3


Min sötboll :) Du är helt jävla underbar :*
Är så glad över att jag har dig hjärtat :)
Jag finns alltid för dig gubben :)
Våran vänskap ska hålla förevigt
lova mej det, <3
Jag älskar dig bebis meest (a) :*


Baby , du är bäst i hela världen :)
DU betyder mer än du anar
älskar dig habibi :* :* <3
DÅ, nu och föralltid :)

Tipi, jag e glad för allt du gjort för mig.
Du betyder mkt för mej hjärtat.
Jag älskar dig <3 :)

Thesso hjärtat, vad ska jag säga ?
mer än 3 års vänskap , du betyder gmn..
saknar dig :( <3


Nettan, du e väldigt speciell för mig :)
Du betyder verkligen grovt mkt
Jag älskar dig gumman :) <3
________________________________________________




 Vill även tacka:
mina tre älskade syskon
Alex
Camila
Samira
Sandra (alby)
Alexandra
Mamma
Rabab
mormor
mostrarna
morbror
Hundarna:
Taye,Bimba,Hubert,Tila,Gordie,Diesel,Kenzo 
Busan,Casper :* :*

 Och många fler för att ni får mig att må bra :) <3
älskar er alla :*


Kommentarer
Postat av: sannababy!

nej,titta noggrant så är du visst med

2010-09-24 @ 07:12:44
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Moa

kan du inte ha frågestund?:)

2010-09-25 @ 22:16:32
URL: http://moa.se
Postat av: moa

oj, jag tror jag skrev fel url

2010-09-25 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0