helt jävla fkn seriöst..

Jag har inte kunnat blogga för laddaren gick sönder , så fixade den idag :) .... Annat jag har och säga är massor om valet FYFAN jag bokstavligen grät, grät över SD JÄVLA RASISTISKA KRÄNKADE ORD !!! Omg säger jag bara , jag finner inga ord över hur förbannad jag blev över detta fruktansvärda val. Att ens alliansen vann ?!?!? Asso för det första , BLÅBLOCKET HAR fyra partier på sin sida, dom RÖDGRÖNA har tre på sin sida, därför BORDE det avgöra vilka av socialdemokreterna/nya moderaterna som vinner... det är det första jag blir förbannad över.. det är ju fusk eftersom att folket valde socialdemokterna och så vinner dom blåa för att dom är flera, det är väl självklart.. Sen att rasistpartiet ska komma in är skamligt.. Jag skäms över detta land. I haninge finns det typ 5% RASISTER!?!? Vafan är det hära ?!? SD vill införa DIALEKTER , urskäkta ??? Och ta bort hemspråkundervisning, hahaha om mina barn har två modersmål ska jag se till att dom ska få läsa även i skolan.. jag hoppas verkligen att folk snart fattar vilka jävla egon dom är , spec då högerröstarna... jag känner folk som har det BRA men ändå röstar rödgrönt för respekt mot dom som har det svårare. Jag är förbannad.. varför hände detta varför ? Varför finns det rasism i detta land ens en gång , och över världen.. SKAMLIGT !!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0