..

SENASTE:
Dryck:
Exotisk jouse
Telefonsamtalet: Comviq som gav mig 50 kr :D
SMS: Vet inte xD pallar inte kolla
Sång du lyssnade på: Not afriad - Eminem
Gången du grät: Idag för en låt ..

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: neej :D
Varit kär?: Ja :o
Förlorat någon speciell person: ja, för personen var FALSK rakt egenom
Varit deprimerad: mm
Varit så trött att du somnat sittandes: vet inte :o

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Blå
färg 2: Rosa
färg 3: Svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: mm :D
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag hoppas det
Fått reda på att någon har pratat om dig: eh ja
Kysst en kompis: mm :)

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Vet inte typ 40% kanske
Hur många barn vill du ha: jag vill ha 4 :D
Har du några husdjur: nej :/
Vill du ändra ditt namn: Både ja och nej :o
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade tjejmiddag och innan det så träffa jag
lillasyster och madde :D
Vilken tid vaknade du idag: halv 4 av marddröm sen typ 11
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov eller så läste jag :o
Någonting som du längtar till:  JAAA 20/12-2010 <3
Senaste gången du träffade din pappa: typ en timme sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Spola tillbaka tiden så allt fixade sig me en kille
Vad lyssnar du på just nu: Darin på youtube :D
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja mina kusiners kompis :p
Vad gör dig irriterad just nu: Att han inte känner samma
Vad är ditt namn: Amanda
Stjärntecken: Vattuman
Kille eller tjej: Jag e tjej
Grundskola: Eh hemligt :D
Gymnasie: Hemlis
Högskola: Ingen
Hårfärg: Svart :D
Långt eller kort: tills där bh slutar :)
Längd: 171
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag tar andra före mig själv
Piercings: 3 hål i öronen
Tatueringar: Ingen
Höger eller vänster: höger oftast

DIN FÖRSTA:
Husdjur: Orm eller höns vet inte :o
Vaccination du minns: Svininfluensan, livmoderhalscancer
Konsert: Typ nån på vattenfestivalen xD
Förälskelse: Christoffer <3
Alkohol du drack: några år sedan xD

HAR DU NÅGONSIN:

Krossat någons hjärta: Ja..typ ångrar som fan
Har du blivit arresterad: nej :)
Dissat någon: Ja det klart, det har väl alla gjort
Gillat din kill/tjej kompis (mer än som vän): njaa
TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: varit me om det så ja
Himlen: vet inte :)
Tomten: not anymore, fast låtasas då Amelie är me typ varje jul :D
Att kyssas på första dejten: Go for what your hear says!
Änglar: Ja , Aleks sis är en :D
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: Inte sen lågstadiet i så fall
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: EH jaa
Vad kan du verkligen inte leva utan: Kärlek, vänskap, familjen :)
Vad vet inte så många om dig?: EN sak..

Kommentarer
Postat av: Anonym

drack du din första alkohol i lördags!? :D

coolt ju :) trodde redan du hade druckit.

2010-09-09 @ 00:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0