sho

Hej! Jag tänkte bara skriva en liten snabbt inlägg! Jag vakna vid halv 9 idag och gick upp åt frukost och kolla på tv. Sen packade jag massa saker , gymkläder lunch och allt möjligt. Iallafalls så hade jag miljöteknik idag! Första lektionen, har läxa till fredag :/ . Det verkar ganska svårt men ska försöka sikta på ett VG iallafall.

Efter skolan (hade engelska oxå) så gick jag till gymmet. Men när jag skulle jogga på den där bandetsaken så ramla jag , det gjorde fruktansvärt ont. Men nu är det mest svullet och gör bara ont när man rör på knäskålen eller vad det heter.. Iallafall så var jag på samhälle A lektionen också. Det var inte så speciellt mycket vi gjorde, kommer läsa på distans som är väldigt svårt. Men jag har läst sammhälle A en gång så det är nog en fördel :) Aja nu orkar jag inte skriva mer! byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0