Helgen

Tja! Hemma igen :) I fredags så var jag,Sandra och Jenny på thebridge och innan det så kollade vi på idol :)
 På thebridge var det sådär, inte så speciellt kul men det funkade iallafall ^^ . Och vid halv 3 var jag och Sandra hemma hos henne igen, för jag skulle sova där ^^

Igår (lördag) så kom jag hem vid halv 6 och fixade mat innan jag gick och mötte Tipi och Nettan! Vi kollade på click, inte så speciellt bra men .. ah den funkade iallafall. Sen gick vi och la oss :) Och idag så gymmande vi :)

(hatar när man försöker lägga bilden i mitten så texten också gör det.. märkte att det blev så igår. Och hann inte läsa igenom det jag skrev så har nu fixat till det :) )


Min fina lilla älskling <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0