Ami älskling :D !!!! <333

Hej! I fredags gymmande jag med Tipi och Nettan. Sen åkte dom hem till sin pappa och jag hem till mamma. Vi åt jättegod mat tillsammans och tog det lugnt bara. Sen gick jag och la mig efter att ha kollat på några avsnitt från HM3 :)

I lördags drog jag och mamma till gymmet och biltema efter , jag köpte textilpennor.
Efter det åkte vi till handen för mamma skulle fixa en sak och sen åkte vi hem. Jag mötte Veronica vid bussen runt 5 :) Vi åt middag tillsammans och åkte iväg efter det. :)

Igår så gjorde jag typ ingenting. Jag kollade på lite repris av några program. Mamma och Jonas köpte en garderob till mig :) TACK! :D Sedan lagade jag grekisk mat :) Tsasiki, klyft potatis, nästan grekisk sallad (hade ingen gurka,oliver eller fettaost) och souvlaki grillspett (med fläskfilé) :)

Idag så hade jag engelska som vanligt. Det var jag och två till som kom, så det var ganska tråkigt. Efter engelskan drog jag till gymmet och körde gärnet i en timme innan jag drog hem för en supergod middag :)
Efter det så pluggade jag samhälle A och pratade jag med mitt lilla hjärta Amelie på skype :D :D :D :D :D :D och min älskade storasyster Melinda :)
Det var inte så farligt som jag trodde utan helt underbart :')
Ami lovade att skicka två teckningar till mig också :')


ÅH jag älskar er :* <333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-25 @ 22:13:30
URL: http://rockismyreligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0