Amelie är min lycka !

sorry för dålig uppdatering.. :/ Men det har hänt lite saker som gör att jag inte kan skriva så mycket!
Det som mer har hänt sen sist är väl inte så jätte mycket. Igår så var jag med Polet från min engelska. JAg var även hemma från skolan igår på grund av huvudvärk. Vi kollade lite på Hannah Montana säsong 3 , grym serie asso :) . I veckan har jag även gymmat några gånger, känns bra att man har kommit igång igen så man kan få gå ner några kg :) .

Idag har jag inte hittils gjort så mycket. Bara tagit det lugnt mest , ska kanske dra till gymmet snart också och träna, det ska jag även göra imorgon. Tur att papap kunde betala gymkortet iallafall men det gäller att man använder det så ofta man kan för att visa att man är tacksam såklart :) .

Ja det finns inte så mycket mer att skriva just nu känner jag, var i skolan måndag och tisdag och snart ska jag även läsa 3 ämnen till vilket har gjort att jag får studiebidrag, känns härligt faktiskt :) Har även sålt dubbelblå(min eu-moppe) och fått lite pengar :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Hannah Montana så jag kan le lite , för annars blir det tråkigt. Jag skiter fullständig i om ni tycker jag är töntig som kolla på den här serien , för även om den är avsedd för yngre så är faktiskt jag och skådespelarna jämngamla och Miley är den bästa solo artist som finns , älskar hennes musik och hon är en grym förebild :) Men snart fyller hon 18 år och börjar därför bli vuxen :)


                            
                          Saknar dig mest min ögonsten, mitt lyckopiller mitt allt 
             Och jag älskar dig mest i hela universum
               Min lilla sötnos, kommer alltid finnas för dig när livet blir tufft för dig
Du kommer kunna prata med mig om allt!
Om det i framtiden finns något du inte vill berätta för
mamma och pappa så vet du att Tia Amanda finns för att hjälpa dig.
   Och om du kommer berätta någon hemlis så stannar det mellan dig och mig.
Och även om jag älskar dig otroligt mkt kommer jag älska dina småsyskon och
alla dina kusinerlika mkt. Men du är mitt första syskonbarn och det
kommer alltid finnas en speciell kärlek mellan oss. 
      Vi delar vårat medans jag delar något annat med dom andra barnen och även mina egna barn
Min kärlek till dig är oändlig, så stor att du aldrig kommer kunna förstå.
Snart får du lära mig spanska och portugisiska :)

Amelie<3Amanda genom allt mi amor <3

(Tia=moster/faster
Amor=älskling
på spanska)


Kommentarer
Postat av: bea macintosh

Svar:

Från Surinam :) Haha om du inte vet vad det är så är du inte ensam..

2010-10-10 @ 00:43:02
URL: http://negerblogg.blogg.se/
Postat av: manda ofc :D

okeej :P nej visste inte men kolla på wikipedia ^^ man pratar nederlänska där :o

2010-10-10 @ 18:46:17
URL: http://baraenmandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0