Nu kör vi gärnet ;)


shoo :D Veckan som varit har varit aah bra :) I onsdags och måndag tror jag så tränade jag :D och i måndags och tisdags hade jag skola -.- . Sen så sov jag hos tvillingarna tisdag-onsdag :D
Och idag så KÖÖÖÖÖR VI för Tipi och Nettan fyller år :D Så det blir värsta draget när vi, Milla och några till kommer inverdera stan ;) Och imorgon blir det hem till kusin Holger också med familjen ^^ <3 och kanske även Tipi och Nettan :D  Så det blir en fartfyll helg ska försöka ta så mycket bilder jag kan både idag och imorgon ;D . Idag har jag och mamma handlat en heldel. Jag köpte både skor,kläder och present till tjejerna :) 

Och grattis tjejer :) ännu en gång ^^ Snart känt er i 6 år och jag älskar er från djupet av mitt hjärta
tack för alla fina minnen med er :) Jag hoppas att vi alltid kommer hålla ihop :) Det är något jag
kämpar för ;)




                                   







Grattis Kevin på 23 års dagen ;) <3
_____________________________________________________________________________________________



                            
                   Saknar dig dig sjukt mkt min älskade lilla ängel! 
          Du betyder massor glöm
      aldrig det <3 Vi ses snart gumman , det är
      bara 1 månad och 16 dagar kvar :')
      Sen ska jag pussa på dig min lilla sötnos!
Då ska vi bygga upp nya minnen på den tiden
    du är här :D Ska ta massa bilder på oss älskling
    TE AMO mi carazon!! <3 <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0