myshelg :)

Igår var jag och Nettan hos en kompis och käka middag, kolla på hitta Nemo och spelade poker :)
Sen gick jag och Nettiz hem och sov! Skönt det var , men drömde en massa och det värsta var slutet :( . Men blev väckt vid 10 iaf, gick upp och åt frukost tillsammans med Netz mamma och lillasyster ( therese hade redan ätit ) . Sen gjorde vi tyyp ingenting,fick lite kläder av Nettan, sen körde dom hem mig :)

När jag kom hem åt jag lunch, ladda upp bilderna från förra helgen på datorn och gick med mamma och handla. När vi kom hem igen så pluggade jag ett bra tag, lyssna på musik.

Nu har jag tagit lite paus i plugget, har fixat med maten ( det blir tre-rätters middag AWESOME) :D 
Ska taggah nu :) hade gött


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0