Kalas hos primos och tía :D

Idag så hade jag info&layout först på morgonen. Det gick väl helt okej, sen efter det hade vi miljöteknik, jag höll på att dö för vi fick ingen rast och jag kunde knappt sitta stilla ... Sen engelska , skti tråkigt. Skulle redovisa om något i Australien men som vanligt gjorde jag helt fel så det blev bara knas :/ . Sen när jag kom hem så klev jag knappt in genom dörren innan vi skulle åka till moster och kusriner i Tyresö. Det var lika kul som alltid men var ganska trött me. Det blev iallafall chilicorncarne , riktigt gott :D . Sen hade vi fiskedamm, det var fett länge sen man hade det liksom xD


Detta måste vara Sveriges snyggaste kurd ;D


Miley, Nick, Kevin,Joe, Selena och Demi :) <3

Hetingen själv :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0