valborg 2010 :)

Tjatja ! Igår mötte jag först tipi vidf bussen xD sen efter en stund kom käraste netran som tog samma buss :-D När vi kom fram till torvalla väntade Thessoouew på oss :) haha så vi gick till historia lektionen där vi ska börja läsa om Ryssland under första världskriget :/. Jobbigt ämne assoe .. Menmen sen hade vi håltimme i tusen år.. :/ så vi satt utanför våran hemvist .... men dét typ hände massa saker :/ ..aja tänker inte ta upp det hära. Det blev iaf bättre sen :) .. Sen iaf efter mösspåtaggning eller vad det heter som vi hade (efter äcklig lunch) så gick jag och thesoouew hem , vi gick såklart :) . Sen när jag kom hem till mig och thesoouew till sig så började jag med maten lite smått :-) Beaneisesåsen , fläskfilén och hasselbackpotatis skulle vi äta :-) Justee i torsdags när jag och mamma var hära henne hos pappa så skärde jag mig gjorde svin ont :-/ Men iallafall ,  jag väntade oxå på tipi.. och nettan :) Vi skulle in till stan för att möta min storebror :-) så vi drog typ kvart i 6 härifrån till stan xD . Sen n'r vi kom hem vid halv 9 åt vi middag och efter det lyssna vi på musik och drack cider :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0