tjah tjah ! :D

Oj här var det fan dålig uppdatering -.- . Sen jag skrev sist så skrev jag bara tills i söndags och det är liksom onsdag nu :O . Iaf i söndags när jag kom hem gick jag direkt och la mig.. var ledsen för en sak (som nu har ordnat sig) :) . Sen i måndags hade vi psykologi kl 8:00 som vanligt.. vi har prov på måndag :( Vill inte :/ . Iaf efter psykologin så hade vi svenska och då skulle vi skriva en novell :) , den skickade jag faktiskt in idag :D Hursomhelst så åt vi därefter lunch och sedan så hade vi fritidens betydelse och sen nån kurs som var gamal där vi fick göra en lampa typ xD det var fett kul xD. Sen så gick jag och thesso hem :D

Igår tisdag så hade vi först matte kl 8:00 och det gick väl sådär :O Efter det så hade vi trafikkunskapsdag typ xD ganska tråkigt men ändå bra saker man fick veta , som man egentligen typ redan visste xD Aja efter det så gick jag och thesso hem så jag var hemma vid 12. Jag la mig i solen för det var fett fint väder och sen så somnde jag :O .
Jag vaknade igen och då typ pluggade jag eller något minns inte exakt xD
Pratade oxå lite me alexandra i telen :)

Idag så började vi 8:20 och då fick vi en uppgift från Erik våran lärare som vi gjort (naaat) eller jag gjorde lite men inte thesso xD . Efter det hade vi projekt arbete från typ kl 10 och då gick jag och thesso och satte oss utanför bibblan och plugga som f*n sen åt vi ÄCKLIGA potatis bullar -.- fast ska inte klaga men aah dom var väl ätliga och så men aah :)
Efter lunchen satte vi oss i ett grupprum vi hade paxat och satt där och plugga, spela in en misslyckad video blogg till thesso och en halvlyckad till mig xD kul var det iaf och mycket skratt xD
Förresten jag heter Icantdeleteyou på bdb så checka ;) haha :D Nu ska vi snart äta sen blir det väl att träffa underbara Nettan en stund :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0