plugg plugg plugg

Tänkte berätta om helgen lite kort för det har jag inte hunnit, och jag gör det nu bara för min egen skull.
I fredags efter skolan så gick jag och thess hem som vanligt. Jag kom till pappa typ halv 3 för att packa och dåna. Sen kom mamma och hämtade mej och vi handlade och sånt. Sen åkte vi till min syster och svärbror för att äta middag där. Min svärbrors mamma var också me.. Vi åt ryggbiff med potatisgratäng och rödvinsås mycket gott var det :D och till efetrått åt jag chockladglass med egen jordgubbsås som jag och min svärbror gjorde :) De andra åt ost med fikongrej och nåt mer , men jag HATAR ost så jag stod över det :D Sen efter vi ätit så pluggade jag tills jag och mamma åkte hem igen. Sen somnade vi vid halv 2 eller nåt :)

På lördagen så gick jag upp typ 10 eller nåt och gjorde lite scones till mej själv. Sen efter det så fixade vi oss för vi skulle hem till Carro och Therese (mammas killes barns mamma) för att fira Carro ! :) Vi fick lite mat och dricka typ , det var iaf kul haha :D Sen vid halv 3 drog jag till älsklingen Amelie för att gå på 3 års kalas (mamma och hennes kille jonas åkte senare) men först köpte jag lite saker i ringens centrum. Sen kom jag iaf dit och det var jätte roligt fakstiskt :) De hände mycket men ändå inte.. men det var bara 5 st som var under 10 år så det var inte så mycket barn egentligen men ändå det var mysigt :)

På lördagen så sov jag hemma själv för mamma firade jonas senare på kvällen efter kalaset asso. Så ja det blev en hemsk natt med hemska drömmar usch säger jag bara :( Jag vaknade typ halv 12 på söndagen iallafall gick upp kolla på tv och sånt bara . Tog det lugnt hela dagen , glömde typ bort att plugga (?) Aja sånt som händer antar jag :S

Igår (måndag) så kom jag till skola 10 i 8 och vi skulle redovisa men nej det gör vi på torsdag istället... aja jag och thess plugggade en hel del igår duktiga som vi är och iallafall jag fortsatte hemma efter skolan som en idiot... Men skönt att ha sovmorgon idag så det gjorde inte så mycket :) .

Idag har vi firat verak me massa frukter , som jag känner at det kliar av .. skit jobbigt :( Men det var gott iallafall.. :) Sen efter det kom jag hem för ett tag sen och det regnar ut DET SUGER , igår blåste det medans i fredags pch lördags var det ASVARM! Men igår när jag kom hem var det nästan 30 grader både inne och ute (?) aja nu ska jag plugga och sånt.. bror kommer på middag så jag ska laga mat det ska vi supergott för jag har längtat efter den maten länge nu ;D 
Förresten det var "kyckling" sallad i skolan idag.. kycklingbutarna såg ut som ben rester och brosk så jag hoppade över det och åt lite sallas och pasta.. tyvärr var det curry sås och jag hatar smaken av curry så aah ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0