låtarna påminner om sommaren-2009 :D

Halloj ! Stannar hemma idag, hostar alldelses för mycket och vill vara frisk tills dels imorgon , sen lördag då jag ska träffa bby den lilla bbyn haha (: Ska oxå bli underbart att gå på bio imorgon :D Ser ifram emot det ------------- så mycket plus mkt mer :) . Just nu smsar jag med en kompis , jag talade nyss om för hnm att han ska vara glad över att han är kille och slipper m*ns verk -.- . och jaa han håller me xD . Usch vad ont jag har , fast det måste gå över tills på lördag och imorgon annars kommer jag bara typ bråka me Amelie , fast vi gör det ibland för vi e typ som syskon xD hahaha älskar dej ändå amelie älskling :D Jag tror jag har lite små allergi oxå för det kliar i ögonen och skit.. aja ska se klart filmen P.S I love you nu typ :) Ska senare plugga lite till för jag måste bli klar me alla dumma rester :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0