tjatja! igår så..

Tjatja ! Igår så var det skola från 10-13 (: vi hade inte första lektionen sååå sjukt sköönt :D . Ah sen när jag kom hem så gjorde jag typ INGENTING typ duscha , satt lite vid datorn och tv:n haha :)

Idag är det som sagt tisdag och jag har hostat som bara dne sen i lördags , sjukt jobbigt.. För nu på lördag ska jag passa min lilla bebis , så får inte vara dålig då :/ för jag saknar min baby mest av allt just nu :O .
Jag har vart i skolan idag som vanligt och haft historia plus redovisning, hoppas på ett VG! Jag och Thessoouw hade Ryssland (:


Te Amo Amelie ! Låten är inte till Amelie,
men jag fick låten av nån och den får mig att tänka på bra tider <3
Men Amelie jag älskar dig ändå baby <3

 

Makano-Te amo (svensk översättning)

Nanana nananananana nanana nanana
Hon kallar på mig fortfarande, det är inte min skuld/fel

att hon inte har glömt mig

snälla vänta, lämna mig inte,

och lyssna på det jag har att säga

om du bara visste hur mycket jag älskar dig

och vara med dig är det som gör mig glad


Hon betyder ingenting, det var bara ett sorgligt blott minne

Jag älskar dig, Jag älskar dig... (2x)

Jag vill veta varför du inte tror mig.

 

Ja, jag är en man med endast en kvinna

Jag har visat er den jag är, måste du tro mig

Jag kan inte acceptera att du tvivlar på min trofasthet

och nu skriker du på mig säger till mig att jag lura dig, men det är inte sant

för du vet hur mycket jag älskar dig

och vara med dig är det som gör mig glad


Ella no es nada solo fue un triste pasado,
She means nothing, it was only a sad thing of the past



Jag älskar dig, jag älskar dig... (2x)

Låt oss inte låta kärleken dö
Låt oss inte låtit elden slockna (2x)

för du vet hur mycket jag älskar dig

och att vara med dig gör mig glad

Hon betyder ingenting, det var bara ett sorgligt minne blott



Jag älskar dig, Jag älskar dig,....(x2)

Hon(makano) kallar fortfarande på mig,(Panama Musik) det är inte mitt fel

att hon inte har glömt mig

vänta snälla, lämna inte, analysera och lyssna

på vad jag har att säga

________________________________

Till dig , jag älskar dig ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0