Jag sitter ute i solen och

Jag sitter ute i solen och glassar galet :D Börjar bli brun nu (a) Men har faktiskt solcreme på mig som jag alltid har i början när solen är som starkast :) Jag vet inte vad jag mer ska skriva asso :O Har jätte tråkigt även om det är skönt att sitta ute och allt så har jag sjukt tråkigt, och detta är sjukt ointressant att läsa men jag bryr mig sjukt lite. Igår kollade jag på Säg Att Du Älskar Mig , och ja jag grät inombords iaf... mkt skrämande film asso :/
Lägger upp lite nya bilder nu från mobilen xD


Tias älskling , och våran fina teckning :D <3


Fina vi är i våra stundentmössor -.- VILL INTE :(


(a) :$


Amelie älskling , leker med klossar (: <3


Jag träffade REbound :D :D :D <33333333


Jag och Thesso :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0