It's me (:

Idag mötte jag thessouw vid 10 över 8 (: sen hade vi som sagt fritidens betydelse och då beställde jag bio biljetter till mej och Netz :D ÄNTLIGEN :D Sen så lyssnade vi snabbt på en redovisning som våran klasskompis gjorde och efter det var det dags för projekt arbetet (: Då gick vi till bibblan och satt där tills vi gick och åt lunch vid 12 tiden. EFter att vi fått i oss lite lunch som faktiskt var god (pasta med quorn gryta år jag) så promenera vi upp till Handen Centrum där vi handlade lite godis, halstabletter, bubbelvatten (: Sen fortsatte vi tillbaka till skolan och jobbade vidare med projekt arbetet ! Sen vid 3 tiden så hade vi matte med micka FATTAR NADA -.-'


Jag är fortfarande den gamla vanliga Amanda , med en aning förändring
Bild 1) 4/5-2010 (haha igår asso)
Bild 2) 1993-1994 (är väl runt 2-3 år
Bild 3) 1/9-2010
(3 månaders dag med C <3 )



This is truue <3 (:

 


Demi Lovato <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0