Helgen :)

Tjahtjah !
I lördags så åkte jag som sat hem till min baby Amelie :D Men när jaf avr på väg dit typ kl halv 4 så baah smsar min storebror och säger att Rebound är i medis(medborgarplatsen) hahaha och jag baah OMG åker dit såklart :D träffar på bror, sandra och non kompis t sandra. Då hade tydligen sandra fixat en skiva , men jag gick iaf till kön ändå :D
Sen typ så åkte adam , sandra och den andra tjejen och jag gick och köpte affish plus singel med Eddie och Rabih sen tog nån tjej kort på dom och mej :D . Jag fick krama dom oxå så känner mig skit stolt :D HAHA.

Sen efter det så äte jag som sagt till min baby amelie och hennes pappa var där oxå (min syster jobbade) :D När jag plingade på så kom mario och öppna sen säger han till Amelie kolla vem som kom. Amelie springer till mig och säger hej Amanda :D och ger mej en kram och puss så sööt §§ . Sen visar hon sina leksaker -.-' även om jag sett dom hundra gånger :D Och sen så ber jag henne fråga Mario om vi kan åka till adam och äta där :D
Eller ami baah : pappa kan vi gå till adam? Och bario bah gör det ni om ni vill (mario skulle på fest det var därför jag var med Amelie) så vi packar ner middag (tacos)
Så vi tar tunnelbanan till st eriks plan och går typ runt i tusen år innan vi kommer rätt till slut :D Fast först går vi och köper glass :D Sen går vi till adam och jag lagar mat (såklart -.- ) och adam umgås lite med ami (bilder finns i adams systemkamera)
Sen så typ äter vi och aah inte mkt annat kollar på tv typ (snövit filmen)
Sen så drar adam till Sandra för dom skulle ut :)
Efter att vi ätit glassen så åker jag och Ami hem igen :) Sen typ kollade jag lite på Lady och Lufsen ( såå sööta) innan jag somnar typ vid 12..

Sen vaknar jag typ på lördagen kl 9 och då kommer jag upp och både Ami , Melinda och Mario är vakna.. Ami har precis ätit frukost men när jag kommer upp säger hon
- Tia manda , kan du hjälpa mig att tvätta min händer? (tia=moster på spanska)
Och så gör jag det för tydligen blev hon ledsen vet inte vrf, men vakna av att hon grät :O
Iaf så hjälper jag henne att tvätta sig och borsta tänder och så ser vi på filmen Andra sidan häcken :D .

Sen så typ äter jag och Ami lunch , efter det så sov amelie middag och jag snacka med mario lite :)
Orkar inte skriva mer xD åt middag där iaf (hemmagjorda hamburgare) sen vid 8 åkte jag hem


Älskar den här bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0