hejsveejjs,

Vakna vid 6 idag för att kolla biobiljetter till The last song på fredag, dom sköps idag men NÄR ?!? Bra fråga asso , Nettan trodde 8 , Thessouw sa att vid 6 på morgonen släppa de till konserter, och jag kollade precis vid tolv slaget. Ingenting hände. Jag sommnade om till kl 7 gick upp och kikkade lite till.. Men neej inga biljetter :( . Måste måste måste ju haa ! Så får hoppas att Nettan kan fixa innan hon drar till plugget. Annars får jag bevaka SF (; Ajaa nue ska jag lägga på lite kajal och puder haha sen dra mig till skolan (och jag e typ sjuk , hostar onte i halsen blabla) Har typ smittat thesoouw -.-' . nu ska jag dra för att ha erik till 10.. sen projekt arbete efetr det får man ju se .. om det blir matte haha (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0