Amelie älskling <3


070522 - ett datum jag alltid kommer minnas <3
Älskade Amelie snart har det gått tre år sedan du kom till världen.
Du är så söt och så underbar älskling.Du kommer altid vara min lilla ängel
och jag kommer aldrig lämna dig !Du betyder groft mycket för mig ska du veta
Men även om du är för tiden för att förstå det nu så ska du veta att jag aldrig
kommer låta något ont hända dig. Jag kan inte leva utan dig gnm !
Jag älskar dig hjärtat och kommer aldrig sluta för det ! <3
//din tia Amanda <3







OMGJORD AV MIG !
(vers1)
Livet utan dig skulle bara vara skit
innan dig var jag låst men du hjälpt mig ur den skiten
jag är glad att du tog mig som din egen moster
jag är glad för att jag har dig och vara med dig
du är mitt liv utan dig är jag inte nån
du får mig känna något stort är på gång
därför skriver jag denna låt till dig
ett liv utan dig finns de inte kvar
du får mig att inse att jag var vilse
men inte längre
nu är dagen här då du kom ner till jorden
jag kan inte ändra på dig 
2007 den 22 maj var det du som ändrade mitt liv
jag glömmer inte den dagen
för det var då de pirrade i magen

(rf X2)
ett liv utan dig klara jag inte mig (NEJ)
hoppas du förstår mina ord
om det skulle inte va vi så önskade
jag att jag inte fanns på denna jord


(Vers2)
jag ger dig allt min kärlek för att bevisa
att det inte är ingen lek
den kärleken som jag gav dig först
de är den som är störst
för du är en vacker sjärna


när vi inte är så känner jag mig ensam o saknar jag dig
Amelie du vet att jag älskar dig så
jävla mkt mitt lilla hjärta


(rf X2)
ett liv utan dig klara jag inte mig (NEJ)
hoppas du förstår mina ord
om det skulle inte va vi så önskade
jag att jag inte fanns på denna jord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0