REST IN PEACE <3

Stort grattis på födelsedagen <3 Jag hoppas att du har det bra där upp !Du är min Ängel från det blå och jag kommer aldrig glömma dig ! Hoppas du får en fin födelsedag i paradiset ! Jag vet att jag kommer fälla några tårar när jagmöter Thesso imorgon ! Vi kommer aldrig glömma dig , och jag lovar dig vi tänker på dig jämt. Jag vet inte vad jag ska säga , liksom kändeinte dig så bra men du finns i mitt hjärta för vi snackade rätt mycket ändå. Jag e glad över att jag lärde känna dig så mycket som jag gjorde. Och jag önskar att du var här nere med oss ! Men i somras så hämtade Gud en ängel till och detvar du ! Du kanske inte kan läsa det här men vi ses där uppe snart


GRATTIS JIM GRATTIS !

R.I.P vår ängel !

Kommentarer
Postat av: Ammi

ha en fin fredag! :)

2010-03-19 @ 12:25:25
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0