miss our time together ! :/

Det funkar inte längre, jag klarar inte mig ett liv utan dig det gör så fucking ont. Du förstår inte smärtan i mitt hjärta ! Jag skulle göra dig grymt lycklig, aldrig lämna dig , aldrig svika dig . Skulle vara vid din sida vad som än hände. Du ler inte du skrattar inte , inte som då , tiden då det var du <3 jag. Vad har hänt egentligen? Säg till mig så att jag förstår. Jag finns här och jag följer dig , jag ställer upp för dig och satsar hela min liv för dig. Jag kan inte ge upp nu , jag vill börja om , helt från noll och se hur det blir ! Snälla ! Jag vet du såra och krossa mig totalt . Men jag orkar inte leva utan dig ändå. Jag glömmer aldrig oss , för jag saknar det vi hade så jävla mkt , våra rim och våra skämt som bara vi två förstår.. alla minnen från Muskö , omg när jag fick mitt ärr haha ! Bäääästa sommaren 2009 spendera jag me dig, jorden finaste kille. Jag glömmer oss aldrig , jag varken vill eller kan.  Jag skiter i vad alla som läser tänker när jag skriver detta! Jag bryr mig inte mer.

Det var så vi sa :'/ </3


Tack syster Aleks , för att du tog bilden <3


Vi var grymt fina tsm ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0