älskis, matilda och hanna :D

Tjaa ! :-D jag är hemma hos min lilla älsk (amelie) :-D HOn sover nu och själv ska jag se andra avenyn som jag missade igår :/ ! Men det var för att jag var ute i lindingö hos matilda och hanna :D Assoe det var fett kul ! :D Så först igår var det skola som vanligt och då såg vi en film som var jätte hemsk om första världskriget :/ Sen efter det så åkte jag och thesso till stan för thess skulle hämta sin mob som inte ens var lagad ?!?! efter hundr års koma så kommer mobil tillbaka i liv men den funkar inte som den ska ! :O Samma me min mob fett knas :S ! Iaf efter plugget så åkte jag och thesso till stan men jag åkte vidare till plattan för att möta hanna :-D ! Så först gick vi till hennes pappas jobb efter det åt vi suchi första gången för mig vilket var as gott :D det vi åt var ris,räka,lax och krabba typ :-D ! Det var iaf sjukt gott :-D ! Sen så åkte vi till Lindingö där hanna bor eller ah vi åkte till hennes mamma :-D Och så typ lyssna vi på musik och sånt :-) Sen blev det dags att koka nudlar och det var fett kul för när hanna rörde om så tog jag handen på dne där saken hon rörde me så det skvätte nudlar xD (hannas mamma eller låtsaspappa var inte hemma då) men matlinda var det och jag baah matilda kolla vad hanna gjorde så hon baah hahah oj då xD (jag erkände sen att det var jag) . Men sen när vi typ fått bort nudlarna fårn spisen så ska hanna hålla krydda i kastullen och då råka hon hälla brevid å jag baah typ as garvbar sen kom det oxå plast på spisen och det lukta som fan xD ! Sen så kommer typ deras mamma och hunbdvalp carma och hanna baah det luktar bränt till förklaring av att dörren var öppen xD . Sen kom oxå deras låtsas pappa hem :-D ! Iaf när vi satt och åt nudlar så skulle jag gå och hämta min mob. Asso jag och hanna äter nudlar i köket , kaj, annika och matilda sitter i vardagsrummet ,
Jag baah : Hanna vart i hallen och kollar förvirrat omkring :S
hanna: börjar AS GARVA (finns film) och går till vardagsrummet lägger sig på en sak en kudde haha och garvar så mkt att hon typ inte kan andas så jag börjar filma
hennes mamma baah vad gullig du är för jag inte hitta hallen xD det var feeeett kul xD
Sen fortsätter vi äta nudlar :-) ! Sen så typ lyssnar vi på musik i hannas rum tror jag och typ flummar som fan xD. Sen så typ kollar vi på asgullliga filmer från när hanna och matilda är små :-D vi typ dog av garv xD
Sen så fick vi våfflor och det var gott :-D och då visar vi kaj (deras låtsas pappa) filmen från när matlinda och hanna är små :-) ! Sen så gick vi ut me carma men hon ville typ gå in igen :-) Men hanna e skit smart för hon fårgar om jag har min mob jag baah aa men har ni ingen digital kamera och som tur var så hade matilda en :-D så det var feeett braaa :-D och den hade vi kul me neej men det kommer komma upp feeett roliga filmer snart i det här inlägget antar jag :-D så fort hannisen lagt till sin blogg så kommer jag sno dom :-D  ! PÅ fredag åker jag till norrland med hannis matilda och deras pappa :-D så jä*la kul det ska bli :-D :-D HERE WE KOM ÄLGAR :-D



 







Kommentarer
Postat av: CLIP

Nej, vilken söt bild:)

2010-04-11 @ 22:07:21
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0