Helgen :)

SHOO bloggen :) I lördags som sagt red jag och mamma :D As roligt :D Underbara hästar asså (: Efter satllet åkte vi hem och jag duschade och fixade mej för kvället ! EFtersom att jag var me mina beebjs :) §§ ! Så efter maten , som bestod av lövbiff med soltorkade tomater och min egna laktorfria potatisgratäng , och tomater i ugnen drog jag ner till Svartbäcken :) ! Vi gjorde fruktsallad och åt lite kakor och drack cola haha ! Jag och Nettan la oxå puzzel tsm me Catharina och så kollade vi på medlodifestivalen! Självklrt hejade jag på sötnosen Darin men om inte han typ Erik ! Men ingen av dom vann så :/ Besviken :O ! Aja får väl heja på ngt annat land sen i stora finalen ^^ :) ! Sen efter melodifestivalen gick vi och la oss ! Igår såg vi först på SUMMERLAND :D sen så chillade vi me musik och lite sånt sen blev det vofflor mums ! :) Efter det så lyssnade vi lite mer på musik och sen gick vi ut me Znobben som dom inte ska låta gå ut själv innan snön försvinnit :) ! När vi kommit in igen så lyssna vi lite mer på musik och sen åt tjejjerna och efter det fixade vi oss och drog hem till mig för att skoja lite me min bror och kusin! Dom visste inte att Tipi och Nettan vad me :D Vi lagade tacos åt mej och grabbarna och efter maten så kom tjejerna fram :) Sen kollade vi på "ballar av stål" fett sköna människor som var me :D  ! Idag är det måndag och vi hade SOVMORGON för första gången i 3:an så JÄ*LA skönt :D Vi hade inte första lektionen (jag och thesso) Så vi började 10 me svenska ! Juste igår flummade vi på skype i över en timme :D skit kul HAHAHAHAHAHHAHAH!!!!!!! :D skoja baah asgarvar :D ! Aaah iaf sen efter svenskan åt vi äckel ris och jag träffade på kusin Sandra som bytt till mib skola :) ! Sen efter lunchen hade vi erik! Haha han e sjuk asså -.-' ! Iaf så när jag och thesso gick hem hade vi as kul ! :D (finns filmer) :D jaaa nu har vi ätit och kollat oå tv och sängen bara väntar :) "men först allt en dusch för man får ju inte lukta usch"
Idag hade min f.d. älsk namnsdag :/ GRATTIS <3 tänker på dig :( önskar att det aldrig hade hänt och att vi snart firade ett år tsm ! För snart har du funnits i mitt hjärt ett år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0