Amelie och Alexandra ni är bäst :D

Tja! Tvillingarna drog igår strax efter fem och då kollade jag på alla älskar alice och ska strax se klart den , men för en dusch ! Idag kollade jag först på ett efterlängtat avsnitt av SUMMERLAND :D sedan så har resten av min familj förut mamma varit här , det vill säga mina systrar , systerdotter och svärbröder :) Amelie som fyller 3 år i maj har precis tp slutat med blöja och hon e grymt dukttig :) Jag är så stolt över henne ! Men nappen behåller hon nog ett tag till , lilla skruttan :) Vi städa iaf massor idag! Mitt rum städade jag tsm me syrrorna ! Känns så fel :/ Att jag liksom packade allt i kartonger som jag skulle ha kvar! Jag önska bara att vi städa , rensade och målade om ! Men att packa NEEJ jag vill itne flytta. Jag har bott här sen jag var några dagar gammal och sen varannan vecka de senaste typ 3 åren ! Men att aldrig mer får sätta sin fot i detta hem känns sjukt! :( Tur att mamma bor nära iaf.. inatt drömde jag dessutom en underbar dröm SHIIET ASSÅ! önskar att det kunde bli sant. Det är inte alls omöjligt .. menmen livet är väldigt hårt :( ! Vrf kan inte allt bli bättre ?? jag trycks ner mer och mer hela tiden! När ska det bli bättre :( ! Aja ska duscha sen kolla klart filmen sen sova ! förresten så älskar jag min lillasyster alexandra mest av allt :) Du är bäst gumman ! Jag vet att det är knas med allt det där men jag hoppas att h*n ändrar sig ! Älskar iaf er båda men mest dig gumman för du är det bästa som hänt mig ! Jag har förökt me allt och NEJ jag kommer inte ta bort bilderna hur mkt h*n än vill alexandra ! Jag måste först snacka me h*n sen får vi se vad h*n säger ! Och dessutom kan jag inte ta bort dom för jag vill inte :( men aleks säga förlåt till h*n från mig :'/

P.s GRATTIS STOREBROR PÅ 21 ÅRS DAGEN :) <3 älskareey :) <33


Du är BÄST min lilla skruttis :) <3 Saknar dig sjukt mkt min ängel <3


Jag älskar dig min lilla kråkunge :D <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0