19-20/3-2010

Tjaa! Igår i skolan hade vi först historia och då fortsatte och jag thesso med vårat arbete :) . Sen åt vi lunch och efter det så flumma vi hem :D haha vi hade faktiskt kul och tänkte mycket på Jim. Jag vet att han vill att vi ska leva ett bra liv men det är svårt. När jag kom hem så somnade jag och sen kom pappa hemma och tjatade. Jag låg och frös så mkt att jag skakade men iaf efter maten kom tipi och nettan :) Vi kollade på solsidan sen på hip hip hora och wild child :) Det var mys , vi åt chips , godis och drack cola oxå :) Sen väckte Holger oss 04:44 i morse men vi somnade om ganska snabbt :) Idag gick vi upp vid halv 11 åt frukost och kollade på new moon :) Grymt bra :) Längtar tills den tredje filmen kommer ;) .Sen när vi kollat på filmen satt vi ute och sola efter att vi fått i oss lite lunch :) !


den här lilla rackar ungen kommer imorgon :D älskareey baby <3
plus att mina storesystrar cecilia och melinda kommer
sen min svärbröder Mario och Claes :)


jag och tipi solar :)


Nettan <3 Tipi <3 Mandoow :)


Våååår solen var framme :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0