100328 och 100329

Söndagen fortsatte med att jag och mamma städade mitt rum ! :-D Det var fett skönt att få det gjort :-) Sen vid halv 3 kom tip och net :-D och vi kollade eller dom kolla klart på pulse för jag hade ju missat en bit av den.. men jag chattade lite med Hanna innan det oxå ! Sen började vi smsa lite .. :) Ångrar mig inte , alltså grejen är den att jag och hanna har typ bråkat ganska länge så dt kändes skönt att vi försökte reda ut det. Iaf så när dom sett klart på pulse så kollade vi på hannah montana the movie den e SÅÅÅÅÅ BRA :-) ! Sen vid typ 5 nånting gick till ica och handla middag och åkte hem till svb (där tipi och nettans mamma bor) och lagade tacos :-) ! Och sen lyssna vi på musik och sånt som vi brukar göra .. sen drog jag hem vid halv 10. Och då ringde jag hanna ! :-D så jag pratade med hanna från 21:20 - 04:40 alltså 7 timmar och 20 min xD Det var faktiskt väldigt kul och bra ! tänkte kanke ringa henne nu xD ! Jag var som sagt helt död i morse halv 7 jag sov 2 timmar och mådde jätte dåligt :( igår natt sov jag ju bara 5 timmar .. inte så kontigt kanske ? Men jag var inte bara trött utan mådde inte alls bra heller. Nu ska jag logga ut från datorn och ta värktablett och dricka vatten typ.. så får jag hoppas att det blir bättre :-) ..



Kommentarer
Postat av: Anonym

hannah montana/miley curys e bäst men inte jonas brothers så det skulle vara finnare om du tog bort bilden med de för de suger kkkkkkkkuuuuuuuuuuuukkkkkk

2010-04-14 @ 16:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0