100327 - kohphangan / earth hour / alexandra :)

Tja ! Lördagen bestod av att man gick upp vid 10- tiden var livrädd över en grej , fick gå in och snacka med folk och när jag fick veta sanningen så kunde jag andas ut och lugna ner mej ! Jag och Holger skulle upp till handen med Tipi och Nettan men det blev inte så. Vi åkte ner till SVB och hämtade holgers grejjer som jag glömt där. Efter det åkte vi hem till mamma igen och fixade oss för resturang besöket på söder :) kohphangan , en thailäsnk resurang som jag kan rekommendera till alla :) Jätte trävlig personal och jätte mysigt med alla lampor i olika färger :D ! Hemma hade vi såklart släckt ner så det var ju earth hour här hemma ;-) ! Iaf när jag mamma och kusin hade kommit till resurangen skrev vi oss i kön för bord och så tog dom andra en öl och jag drack cider :-) ! Vid halv åtta ungefär kom brorsan dit så vi satte oss för att beställa mat ! :-) Jag tog vegetariska vårrullar till förrätt och grillspett med perfekt kött som huvudrätt! Det var super gott , men jag råka äta en hel chili hahahha blond som jag är.. jag började äta den och baah men det här e paprika ! Sen så när jag kom det kärnorna började det typ brinna i min mun ! OMG säger jag bara ! Det var ruskigt stakt ! Men den var god ändå hahaha ! :-D Resten av min mat var precis lagom stark för mig :-) ! Vi gick ungefär från resurangen vid 9 tiden :-) då sms jag med Alexandra , en kompis som jag bestämde me att träffa när jag kommit hem :-) Så först åkte jag med mamma till gullmarsplan sen åkte hon till moster Ann-Louise i tyresö och jag åkte först hem. Sen så fixade jag lite här innan jag besätmde för att träffa alexandra , så jag åkte till jordbro och var där till 4 ungefär (sommartid) Haha vi snacka om ganska allvarliga saker med det behövdes ! jag e glad att jag har en sån bra vän som förstår!


Kohphangan :)

 

 



Bild från toronto under earth hour 2008 :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0