100326 - Pulse

Tjatjaa ! rubriken talar om att jag tänkte berätta om fredagen i detta inlägg ! :) . Det började med att jag och Thesso fick veta betyget på MIBAS redovisningen ! Sen promenerade vi hem ! :) Det var ganska kul , fast vi var båda ganska arga över saker och ting. Sen kom jag hem och fixade mina saker för att vänta på mamma som skulle hämta mej! Iaf så när man till slut kom gick jag ner till tvillingarna istället , dom skulle ändå komma till mej ! Så jag gick dit så prata vi lite för det hade hänt lite saker så jag var ganska ledsen! Sen åkte vi upp till ica och handlade lite och gick vidare hem till mig. Jag åt först middag sen satt vi på mitt rum tills min bror och kusin kom hem ! Sen kollade jag , Holger och tvillingarna på pulse ! Jag somnade men iaf (a) . Vid 1 tiden typ åkte tvillingarna hem till sig. :)





Du gör mitt liv värdefullt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0