- Ska åka till min lille älskling -

HejHej ! :) Snart ska jag bege mej iväg till stan :) Ska hämta min pluttis på dagis sen hem till henne och bara mysa :) Sak bli kul för jag saknar henne skit mkt :( .. Iaf inatt drömde jag att jag skulle få 2 småbröder och en lillasyster ?!? Skumt asså :O Aja kanske kan betyda att jag ska få en till syskonbarn snart :) Kan alltid hoppas på det :) Amelie börjar bli så stor nu och hon är inne i trotsåldern, lika envis som sin moster(jag) och morfar (min pappa) Haha ska bli kul och se hur det går eftersom att hon varit lite på bushumör mot Melinda när hon blivigt hämtad ! Kan själv säger hon till typ allt... och hjälper man till iaf blir hon sur och håller på.. Aja vi får se hur det går som sagt ! På torsdag ska jag köpa en sak till henne iaf ! Hoppas jag kan ge henne den snart :) ! Igår så kollade jag, tipi och nettan på det nya dejtings programmt på 5:an .. :) Se på disperatehousewive (kan kanske inte stava men det skiter jag i) Sen drog jag till bussen.. När jag kom hem så duschade jag och ringde Thesso på skype innan vi både skulle sova (: .. aja nu ska jag snart dra till bussen ha en bra dag :)


Du är det bästa som finns älskling :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0