- 100306 -

Tjaa bloggen ! :) Sitter och kollar på tv nu, väntar på pappa, alec och helena .. så att jag kan baka mina havrebollar ifall dom får med sig en elvisp :) . Efter sommaren typ flyttar pappa till nacka ! Så kommer nog bo där typ varannan vecka tror jag.. ska bli spännande , men vet inte känns tråkigt att flytta från sitt hem man bor i sen man var nyfödd :/ . Tur att iaf mamma bor här i Haninge. Mina kusiners pappa har ju nyss flyttat nära där min pappa bor och även mina kompisar (tvillingarna bor här nu) så det känns som att dom kommer hit och man själv drar här ifrån p.g.a. ngn annan ! Vet inte vad jag ska skriva , har inte spec många besökare men önskar att ni som löser kan ge tips för att att besökarna ska bli flera.. det är bara skriva en kommentar om ni har ngt tips :) . Funderar på att ta itag det här med en loppis , vill bara inte göra det själv. Men får väl snacka me Tipi och Nettan ! Vi behöver pengar alla 3 för våran resa till USA ! :) . Iaf så kan man ju känna igop en hel del för det finns mkt saker man kan sälja ! Jag hatar att slänga saker som man kan GE bort eller sälja ! T.ex. kläder jätte bra att skänka bort till behövande :) tänk på det ;D har ni massa kläder som fortfarande går att använda vänd er till en insamlingsgrej eller vad det nu heter haha ;D


Näheten av mitt nya hem hos pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0