the twilight fan event! :D

Helgen spenderades hema hos Tvillingarna, det var mys (: Vi grillade på lördagskvällen så det va nice :D Sen gjorde vi typ inget annat , kollade lite på bröloppet :) i lördags såg vi e surfarfilm som var riktig bra :) . Kom hem i söndags och äkte ed mamma till farsta centrum för att shoppa lite kläder :) Hittade lite kläder som jag handla. I måndags drog jag och världens bästa Thesso till hovet för att gå till the twilight fan event som jag hade vunnit två biljetter till :) Det var as nice , förutom att Taylor och Kristen (Jacob och Bella som dom heter i filmerna) så va Erik Saade där och någras andra artister :) bilder från studentmottagningen lägger jag upp här nedanför , hovet bilder/filmer kommer senare :D




Amelie älskling, Syster Melinda och Svärbror Claes :) <3


Amelie älskling, Mommie (mormor) och svärbror :)

Posaren själv :D Snyggingen Amelie med min mössa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0