soooommmar :D

Tjaah ;) I måndags efter hovet tsm me världens bästa thesso åkt jag me emma t nån kompis till henne :) vi kollade på två filmer sen drog vi hem.

På tisdagen så gjorde jag typ ingenting tror jag haha (: tog det mest lugnt bara :)
sen på onsdagskvällen åkte jag till drevan med tvillingarna fast det blev ändrat så vi gick till ica maxi från söderby typ vilket tog ungefär 1 timme sen så åkte vi hem till dom så sov jag över :) Vi kollade på film där typ :) på torsdagen åkte jag och mamma ut på landet :) Kusin holger morbror kaj , kusin tobbe , tirre och massa andra var där redan :) Vi åt köttfärssås till middag (: På fredagen kom det massa gäster oxå och då hade vi midsommarfest det var fett nice :D
Jag tipi och nettan somnade vid 7 på morgonen på midsommardagen hahaha :D
Sen på lördagen så chilla vi galet nej men vi tog det lugnt och gick ner till vattnet och sånt :) sen så grilllade vi på kvällen :) några av dom som var här drog hem under dagen vilken var tråkigt :(
På söndagen så slapp vi sova i tält som var rätt skönt för vi slapp bli väckta av thai ,jocke och holger :P för det var drf vi var vakna så länge xD . på söndagen iaf så drog vi ner till vattnet och senare åkte vi till mickrumsbrygga även kallad sjökrogen :) det var mysigt :)

Sen igår så åkte vi till kattholmen och käkade lunch och sånt :) och solade och badade fast jag och holger skippa att bada :P men det var nice att bli brun :) idag är det som ni alla vet tisdag och då åkte vi till vitön och grillade :D orkar inte skriva mer nu :) kanske skriver mer imorgon om jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0