minnen

SOm en stjärna kom du snabbt in i mitt liv,
tiden gick jag stjärnan slockna, gång på gång
tändes den men allt blev bara fel. Nu kanske den tänds igen <3
Jag älskar den du var då !




Alexandra lillasyster <3
Du är ljuset i mitt liv, du är den där extra stjärnan som aldrig
slocknar, den som leder mig genom den mörkaste vägen,
den som får mig att skratta och må bra !
Du gör mig lycklig och du får mig att orka.
Jag saknar tiden från sommar-09 så var allting
så underbart , vi var mkt me varandra ,
ibland vi bråkade , men vad förändrade det ?
Vi var som syskon. Men sen det hände något..
något som förändrade vårat band, men fortfarande
dig ville jag aldrig släppa. Ett tag trodde jag att dig skulle jag förlora
mig det löste sig, Det är jag sjuk glad över.
Inget kan sabba mellan oss , jag hoppas att  det
löser .. jag vet att du vill det. jag vet att du vill
det som jag vill.. men som sagt tiden kanske
fixar saker. Jag kämpar fortfarande.
Men en sak du veta

JAG ÄLSKAR DIG GROFT MKT HJÄÄRTAT ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0