Äntligen ^^

Förlåt dåliig uppdatering "/ I lördags åkte jag , tipz och netz hem till pappa i järla och sov över =) myys (: filmen asso eclipse var jätte bra :D eller Taylor var snygg och filmen var sådär men ändå den var lite spec ^^ . Iaf i söndags så åkte jag och tvillingarna (tipz och netz) hem till dom, vi åt tacos , lyssna på musik och bara chillade :)Sen åkte jag och tipz hem till min pappa igen och sov hääär. Tyvärr kunde inte Netz följa me för hon sommarjobbar "/ .
Igår så åkte tipz hem typ vid 1 tiden tror jag, så jag gick och bada och sola nere vid sjön, men det blåste skit mkt "/ . Sen lagade jag lasange också som blev lite misslyckad ^^ men god iaf :) sen idag så kom grannen förbi , så jag gick över till dom och vi pratade lite :) Jätte sjyst var hon :) Hennes man var inte hemma och hennes dotter sov , men efter en stund åkte jag till slussen för att möta en kompis =) Så jag var tvungen att gå =) . När vi kom tillbaka snackade vi och chilla bara lite :) Det var roooooligt hahaha ... sen så åkte vi in till odenplan och kollade och sen åkte vi hem båda två :) .



Friends 4ever thess ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0