Älsklingen kmr :) <3

tjaa =) var ute igår me några kompisar =) eller en kompis och sen hennes kompis =) det var GAALET NICE :D vi lärde känna lite killar oxå =) iaf en han var as sjyst :) Imorgon kommer min älskling hit , min pluttis amelie :D ska bli jätte roligt att busa me henne :) Kanske knackar på hos grannen så deras  dotter och Ami får leka (: Sen vet jag inte vad vi gör men vi hittar väl på ngt :) Kanske träffar aleks sis nån dag i veckan , hoppas på det , saknar henne galet mkt ! <33 Håller på med en ny deisgn men det går inte så bra :/ nån som kan hjälpa mej ? :D Skulle vara as snällt om nån ville =) . Kanske får hit min andra lilla pluttis nån dag iveckan vem vet =) , ha en bra fortsättning på kvällen allihoppa =)



Ska alltid hålla din hand habibi <3333 älskardig :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Vinn en snygg topp! Kika in! :-)

2010-08-19 @ 12:25:38
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0