jag förstår ingenting ?

Hejhej.. Sorry för dålig uppdatering... igår spendera jag kvällen i svb me twinsen.. jag sov där.. idag så åkte jag jag nettis in till stan, jag köpte 2 linnen och en kofta som man kan ha som en tunika ungefär.. köpte allt på gina :) . Sen när jag kom hem åt jag maten som jag lagat igår , mkt gott :) med rubriken menar jag att jag är en aning förvirrad just nu.. jag förstår bara inte hur det kan kännas så fel ! ! ! ! ! ! ! aaaaaah !!!!!!!!!!!!!!!!!!! imorgon ska man tillbaka till helvetet :@ det ända som är bra är THESSIIE världens bästa :) <3 men allt annat bara förstör , jag blir galen ! jag ska inte ha massa jävla G i betyg !!!!!!!!!! hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0