- Väntar på Thesso ! :D -

Heeeeeeeej skojja baah skit många e :D .. Jag sitter i skolan och väntar på Thesso :D Det är tråkigt men jag lyssnar på musik så det är inte så tråkigt :D . Filmerna jag la upp igår är fett muppiga we know :D Men väldigt roliga :D Ibland man måste bjuda på sig själv juue :) Vi ska ha prov nu snart -.-'''' tråkigt baah skit många ''' haha :'D iaf provet går nog bra för jag kan typ allt :) skojja baah skryter :D . Jag längtar fett mkt tills filmen "the last song" med Miley Cyrus kommer ut :D Hon e as bra jue :D lyssnar på alltid på hennes musik för den äger :) Hon e baah fett grym :D iaf så på fredag KANSKE jag ska hem till thesso och supa vatten skojja baah tror att jag blir full på vatten :S neej vi ska äta pannkakor ?!? på en fredag haha men vi får se hur det blir :O hon paxa mej iaf haha baah paxar mej :D .. vi får se huuur det blir ! Nu lyssnar jag på "the climb" från filmen "Hanna Montana the mowie" sjukt bra film :) ..Miley har en till låt som e en av favoriterna "when I look at you" som e gryyyymt bra :) Den får nästan mej att gråta :') skojja baah gråter glada tårar hahaha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0