- tro inte att jag ger upp så lätt xD -

Hej :D skojja baahskitglad :D sitter i klass rummet me några från min rätt skojiga klass :) . Vi har festa party skojja baah partaj :D Igår bråka jag me några .. -.- hatobjekt HON är ! Asså palla.. hon tror hon kan trycka ner mej i skiten men det kan hon inte :D så ägd tror att jag tar åt mej av hennes skit men det gör jag fan inte :D för jag snacka me en annan som gjorde mej glad samtidigt så hennes ord var bara luft asså :D ! Iaf så har jag och thesso jobbat som faaaen ^^ Vi har haft skit kul idag men jag har fucking ont i magen och huvudet.. men det skiter jag i som fan :O IAf jag ska efterskolan gå med thesso en bit hem sen dra mig till bussen nånstans och åka till min undeeerbara älskling (nu menar jag min lilla prinssesa :D ) asså älskar henne sjukligt mkt hon e bääst :D Hon e min bästaste vän asså jag svär hon e underbar :D ..


Min älskis , asså älskar dig fett mkt Amelie :D <333333


Assså ni är UNDERBARA :D <3

MUPP !!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0