- pluuugg :( -

Heeej :) Vakna vid halv 10 ungefär och hade en väldig skum dröm :P Det var så att jag och Thessan skulle gå hem från skolan, och jag minns att jag typ kröp fram. Varför vet jag inte men iaf.. så kom bussen (vid torvalla som busshållsplatsen heter) thessan bad mig skynda men vi missade bussen.. Sen efter ett tag kom en annan buss och då tror jag att jag kom upp på benen.. vi gick på bussen och jag letade fram mitt busskort. Efter det så åkte vi till Thessans föräldrars jobb. Dom jobbade på nåt ställe vet inte vad riktigt.. men iaf så sa Thessans mamma att vi fick köpa vad vi ville. Vi hittade en meny som liknade tacobar men den var mycket krångligare. Asså det stod jätte många saker och vi fattade typ ingenting. :O Sen när vi typ bestämt oss så minns jag typ inget mer av drömmen xD
Men sen vaknade jag gick upp och åt scones som pappa bakat :D Och nu har jag precis börjat på ett arbete och kristendom och islam för att försöka höja mig till MVG ! :) Hoppas ni får en bra dag :)

Älskaaaareey älsklingen min :) §§§



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0