- PLUGG -

HEJ läsarna :) !
Kom hem från skolan med ISKALLA illröda händer vid halv fem nonting, satt och försökte plugga..kom inte så lång men det e bah å köra.. Listan nedanför visar vad jag har KVAR innan betyg sätts i MAJ omg -.- orkar inte mer :(På lördag kmr älsklingskusin Holger t sthlm :) sen på kväller äre fest haha :)


KVAR
ATT GÖRA I SKOLAN !
ska sitta nu fett länge , men behöver sova :(

¤ Historia - medeltiden, prov :S har gjort en grej där :S
¤ Religion - kristendomen Komplitera
¤ HP - analys av hälsosamtalet , måste göra om -.-
¤ HP - friskvårdsintervju på arbetsplatsen lämna in bara
¤ Idrott - arrangera en gruppträningsaktivitet med thess
¤ PL - manligt vs kvinnligt - KLART
¤ Svenska - jämföring, hamlet & tartuffe - börjat
¤ Religion - islam, redovisning
¤ Psykologi - minnet och hjärnan, prov måndag :(
¤ Matte B - börjat ?!?
¤ Mibas - arbete om allergier - börjat
¤ Svenska A - Svara på frågor till noveller - börjat
¤ Datakunskap uppgift - börjat
¤ BKF - MVG uppgift
¤ Naturkunskap - komplitera för högre betyg
¤ Samhällskunskap , komplitera
Idrott A - Fixa högre betyg (Thess ska med göra det)
¤ PROJEKTARBETE  - droger med Thess - börjat

Som ni ser har jag ENHELDEL att göra -.- FUCK THAT ..
FÖRLÅT THESS OM JAG HÄRMAS LITE (a)


VI ÄR BÄÄÄÄÄST GMN :) §§


Hihi min lillasyster har skrivigt en text till en låt :D STOLT :D §§§
Älskardigmest gmn, du är bääst  :) §§


hundvakt till Casper , min bebis ! Älskareey §§§


Jag är som jag är ! baah å acceptera mej .. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0